ADRESSE

Birkerød kongevej 74

3460 Birkerød

KONTAKT

Nordicsteam ApS

CVR. 39402394

Kontakt@nordicsteam.dk

+45 31 72 62 17

ÅBNINGSTIDER

Man-fredag          07 - 21

Lør-søndag           08 - 20

 

Åbningstiderne er for mobil service på din adresse. 

Vores værksted har åbent efter aftale. 

INSTAGRAM FEED

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

© 2019 Nordicsteam ApS

LEVERING & BETINGELSER

BETALING

Nordicsteam modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen sendes. Alle beløb er i DKK og inkl. moms. Nordicsteam bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
 

LEVERING

Nordicsteam tilbyder fri fragt på alle køb over 500,-

På ordre under 500,- pålægges leveringspris på 35,-

Vi sender pakke alle hverdage.

Leveringstiden er 3 - 4 hverdage.

REKLAMATIONSRET

Der giver 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

VED RETURNERING

Ved returnering kontaktes Kontakt@nordicsteam.dk og varerne sendes efterfølgende retur til følgende adresse:

Nordicsteam ApS

Mestervangen 2 

3230 Græsted 

FORTRYDELSESRET

Der giver 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal giver til os pr. mail til info@puricare.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du HER.

VARENS STAND NÅR DU SENDER DEN RETUR

Ved returnering af en varer skal den være ubrugt og som da du købte den. Dvs. har du købt et produkt hjem, må det ikke være åbnet og/eller prøvet på når du returnerer. Hvis vi modtager en varer til returnering som er brugt, vil du ikke kunne modtage pengene retur.

KLAGEMULIGHEDER

Har du en klage over et produkt købt i vores webshop, kan der sendes en klage til følgende adresse:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommisionens online klageplatform. Platformen findes her: www.ec.europa.eu/consumers/odr

Angiver du en klage her skal du oplyse vores emailadresse info@puricare.dk

Skal vi få din bil til at se ny ud?

0